Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

4 Mayıs 2012 Cuma

BİR AŞK MASALI

(Detaylı görmek için fotoğraf üzerine tık tık)

"Bir Aşk Masalı" Cupcake'lerimiz İstanbul yolcusu,
Reyhan & Hakan çiftinin evlilik yıldönümleri için hazırlandılar...

Aslında Reyhan Hanım gelin damat şeklinde tek kişilik yaşpasta istemişti. Şehirler arası pasta gönderilemediği için sonunda cupcake yaptırmaya karar verdi. Bence çok daha iyi oldu çünkü çok cici oldular. Yapımda ise büyük keyif aldım.

Cupcakeler üzerine yazılacak yazılara karar veren Reyhan Hanım "süslü, renkli kısımları sizin ince zevkinize bırakıyorum" diyerek beni onurlandırdı, güveni için teşekkür ederim.
Takipcilerim bilir, tasarımlarıma anlam yüklemeyi seviyorum. Cupcakeler bir aşk masalını andırıyordu ve bu aşk masalında öncelikle bir gelin ve damat vardı.
Reyhan & Hakan
R & H

Gelin&Damat ile başharfleri yazılı Cupcakeler büyük bir titizlikle asetat kutularına yerleştirildi.

4. evlilik yıldönümlerini ifade etmek için hazırladığım nice yıllara yazılı cupcake ile yıldönümlerini kutlayan çiftlere ömür boyu mutluluklar diliyorum.


"Bir aşk Masalı" ında Reyhan Hanım düğün tarihlerinin yazılı olmasını istemişti ve 9 beyaz gül tasarımı oluştu. 9 gül; "Sonsuza kadar birbirimizi seveceğiz" anlamına geliyordu. 

 "Nice Yıllara" dilekleri ilede mutlu geçen 4 Yılı ifade ettik. Yanına bir sıfır koyarak Reyhan Hanım ve eşine bir yastıkta 40 yıl diliyorum...

Ve 9 beyaz gül ile nice yıllar cupcakeleri de büyük bir titizlikle asetat kutularına yerleştirildi.

Aşk tanrısı Eros'un oku cupcake ortasından girerek cupcake sarmalından çıktı.


Ve titizlikle asetat kutusuna yerleştirildi.

Reyhan Hanım Cupcakeleri teslim aldıktan sonra yazdığı mailin içinden, aramızda geçen konuşmalardan bir kaç özel cümleyi çıkartarak cupcakeler hakkında düşüncelerini aynen yayınlıyorum.
"İtiraf etmeliyim tahmin ettiğimden cok daha güzel bı görüntüyle karşılaştım.. super super super.. Elinize emeginize saglik..,Bunu hiç unutmayacağım ve 4. Evlilik yıldönümümü hatırlarken sizi yüzümde kocamaaan bi gülümsemeyle anacağım.. Hersey icin cok teşekkürler.. Aynı sehirde olabilmeyi ve güzel pastalarınızla pek cok yıldönümü, doğumgunu kutlamayı isterdim.. Tekrar ellerinize saglik ve kucak dolusu teşekkürler..... :)) "


MUTLU GÜNÜNÜZE BİR KATKIDA BULUNABİLMİŞSEM NE MUTLU BANA REYHAN HANIM. DUYDUĞUNUZ MUTLULUĞU ve HEYECANI YANSITMAYA ÇALIŞTIM.
DAHA NİCE YILLARA

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar